今日推荐:
·Search 秒速时时彩官网_welcome站内搜索 添加秒速时时彩官网_welcome微信号 waiyuaihaozhe 免费获取外语秒速时时彩技巧资料
您现在的位置: 秒速时时彩官网_welcome网站 >> 英语 >> 英语文化 >> 正文

5 Seconds of Summer Easier

作者:外语爱好…    文章来源:本站原创    更新时间:2019/8/5

[Intro: Luke]
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know you don't want it any other way

[Verse 1: Luke]
Why do we always gotta run away?
And we wind up in the same place
It's like we're looking for the same thing
Same thing, yeah
Yeah, do we really gotta do this now?
Right here with all your friends around
In the morning, we can work it out
Work it out

[Pre-Chorus: Luke, with All]
I love you so much that I hate you
Right now, it's so hard to blame you
'Cause you're so damn beautiful
You're so damn beautiful

[Chorus: Luke, with All]
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know that you're always gonna stay the same
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know you don't want it any other way

[Verse 2: Luke]
Every time that you say you're gonna leave
That's when you get the very best of me
You know we need it like the air we breathe
Air we breathe, yeah

[Pre-Chorus: Luke, with All]
I love you so much that I hate you (Oh)
Right now, it's so hard to blame you (Oh)
'Cause you're so damn beautiful (Oh)
You're so damn beautiful (Oh)

[Chorus: Luke, with All]
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know that you're always gonna stay the same
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh (I don't wanna know)
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know you don't want it any other way

[Bridge: Luke]
The hardest part of all (Da-da-da-dum-da-da)
Is that we're only built to fall (Is it easier?)

[Chorus: Luke, with All]
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh (Oh)
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know that you're always gonna stay the same (Is it easier?)
Is it easier to stay? Is it easier to go? (Yeah)
I don't wanna know, oh (Oh)
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know you don't want it any other way

[Outro: All & Luke]
I love you so much that I hate you (Hate you)
Right now, it's so hard to blame you
'Cause you're so damn beautiful
Easier
Easier
5 Seconds of Summer Easier歌词

She Looks So Perfect Lyrics
5 Seconds Of Summer – Don’t Stop Lyrics
Hearts Upon Our Sleeve lyrics
Wrapped Around Your Finger 歌词
5 Seconds Of Summer Green Light lyrics

5 Seconds of Summer Easier

/syy/yywh/201908/58097.html
外语论坛】【秒速时时彩官网_welcome手机版】【外语资料下载】【站内搜索】